Sweet memory

Tanggal 6 dicember 2012 tamatnya SPM bagi pelajar aliran sains agama dan juga hari bermakna buat pelajar kelas kami...nak tau knape???kitorang ade jamuan dkat luar sambil release tension setelah penat memulas otak untuk spm...mmg seronok...mmule kitorang start dgn makan2 dkat restoran d arab cafe(berangan nak jadi org arab katekan)

sempat lagi posing ek kawan2 aku ni

nilah antar menu yg dihidangkan untuk kami
Lepaa tu ramai2 kitorang pergi main bowling..mmg have fun giler wlaupun aku ni tak pernah main bak kate kawan aku tak kesah la mnang ke klah tapi kan kite nak have fun...btul tu...mmg seronok r aku kate lagipun last time kan kitorang hang out ssame lpas ni tak boleh lepak2 dah..huhu...tapi...sebelum balek sebenarnya sempat jugak lar kitorang pegy karaoke..haha ..mmg lpas tension giler r...b'dentum tmpat tu dgn suare kitorang je...mcm2 lagu kitorg nyanyi antarany 'welcome to the black parade' even aku tak reti sgt tapi naseb ade membe aku aishah yg terror english tu dia lar cover kan suare aku yg merepek2 je biler nyanyi lagu english...tapi tak kurg jugak nooi dgn kamil penuh penghayatan betul dia nyanyi lagu ayat2 cinta...haha(mcm org jerit je)yelar kate lepas tension....hahaha....
bakal2 doktor,insyaALLAH
before melantak
mnang tak main bowling ,jgn posing je
bakal2 pemimpin negara
johan bowling ni jgn maen2
photographer klass tak rasmi
jaguh bowling jugak ni
precious moment of 5 hanafi

mmg tak boleh lupa semua knangan bersama ni....dua tahun sudah cukup untuk mengenali antara satu sama lain baik lelaki mahupun perempuan...hopefully,persahabatan kami kekal dan hanya akan terputus sebab maut...AMIN...

Comments

Popular Posts