Wayang vs Usrah

     Assalamualaikum ,semua...
nampaknya tahun 2013 ni dah masuk ke bulan 4 ..pejam celik pejam celik dah masuk u..wow..takut pulak ttibe..baru-baru ni aku ade pegi mid valley sbb kempunan nak tgok movie warm bodies..

cerita ni sweet sgt..dari sebelum result SPM kelua lagi nak tgok tapi tak kesampaian last2 dpt jugak tgok..hehe...terlalu sweet +ngeri skit = warm bodies....hehe..time tgok tu pun tak ramai dalam panggung sebab waktu kerja kan segan jugak pergi sebab org pergi kerja kitorg tgok movie..hehe...aku pergi dgn aziera my best friend sbb kitorg tgok thriller die mcm best sbb ade klaka sikit..ok..

        so,beberapa hari lepas tu aku pun online ttiber ade sorg 'mamat tidak diundang' chat ngan aku tapi die main chat ngan aku bukan menaip but hantar voice message..baik call je kan..susah je mamat ni tak pasal2 aku kene reload banyak kali...eh..aku bukan nak citer yg tu tapi aku nak citer isi die..

   rupanye die ade nampak aku mase aku kat ktm nak pegi mid tu..aku ni kalau naik ktm sorang2 ade penyakit skit..penyakit darah gemuruh sebab aku takut aku salah buat salah beli tiket ke salah masuk train ke..macam2 aku pikir kalau takde toour guide ni..heh..

    lepas tu rupanya mamat ni ade panggil aku banyak kali tapi aku tak dengar maybe sebab macam2 aku pikir dalam otak..otak aku just fokus pada perjalanan aku ke mid sebab cuak kot..(.teruk betulla budak kechik ni kan..macam nak pergi amik pekse)

padahal mamat tu tak jauh pun dari aku dekat je ntah mcm mane aku boleh tak dengar..huh..memalukan..(eh sebenarnye die lagi malu sbb mcm pggil org tak knal)HAHA..aku tau pun lepas die sendiri yg ckap and rupa2nya die nak pegi titiwangsa ade usrah kat sane...WOW..skrg aku plak yg malu..heh..aku nak pegi tgok wayang tapi die plak pegi usrah..aku tak ckap pun yg aku nak tgok wayang..sgan bhai..

   so moral of the story jgn selalu sgt berpoya-poya eh budak kechik....

p/s : teringin pulak nak ada usrah kat luar dulu usrah dkat skola tapi bila dah kluar sekolah habis usrah cam tu je...nak join usrah boleh 'mamat tak diundang'..hehe..gatal plak ttibe..

Comments

Popular Posts