Kehidupan Matrikulasi #KMS-ian

         Assalamualaikum semua , sebelum aku mula membebel meh aku nak bersihkan habuk kat blog aku ni...ada dalam sedekad jgak kot aku tak bukak blog ni kan..hehe..ni semua sebab sibuk belajar kat matrik la huhu..*ceh mcm budak nerd plak*rindu jgak sebenarnya nak membebel ni yelarkan dah setahun aku tinggalkan..post kali ni aku taknak ckap byk mcm org puteh ckap "A picture is worth a thousand word"so aku nak tinggalkan gambar "HAVOC" classmate matrik aku..
Gambar ni masa semester 1 cukup 25 org:-)




Gambar kedua ni masa semester 2 dah berkurang 3 org :-(

            And for your information ,kami satu kelas adalah 'kaki selfie'!!!haha..look at this,dude..
sebelum lecturer sampai pun sempat

Sebelum majlis makan2 dinamika

Bergambar dgn si hensem yang first time pakai baju melayu

KEMBARKU 'Ain Afifah'

First time guna monopod eksaited la kami terutama yg depan sekali eddy.

Dgn lecturer english yg paling penyabar

Sebelum turn cafe lepak bilik classmate

Girls 221

yg berdua ni ratu selfie kelas kami
         Sekarang ,dah berakhir pengajian kami di Kolej Matrikulasi Selangor huhu semoga persahabatan kita kekal hingga jannah...I'll miss you guys...Dengan korangla aku belajar untuk menjadi seorang yg positive thinking and open minded...love u all...

Comments

Popular Posts