Berhenti kerja

AKU DAH BERHENTI KERJA!!!
haha...kenapa pulak???soalan yg acapkali org tanya kat aku bila aku bagitau aku berhenti kerja..hehe..bila aku tanya balik kat diorang 'keje lagi ke?' diorang pun jawab benda yg same 'dah berhenti dah' ..HAHA...pelik jugak sebab ramai budak batch aku start berhenti kerja bila masuk akhir bulan 2 ni..so,aku kaji lar *bajet kaji jep....so jawapan nye adalah maybe sebab tarikh untuk ressult kluar makin hampir so masing2 rase macam takut sgt nak keluar rumah samelar mcm aku ...aku rasa mcm dah takde hati untuk kerja sbb ke CUAK an dah melanda diri ini..huhu...hopefully aku dapat flying colour lar...tapi senanye aku sdih jugak bila berhenti kerja sebab akak2 n abg2 kat situ baik betul dgn aku takde buli2...mmg banyak benda aku belajar dari mereka semua ...bak kata org lama dlm company tu even gaji tak besar kat situ *mmg gaji tak besar pun ,tapi pengalaman yg korang akan dapat mmg besar dan memang bermanfaat untuk masa depan...seriously..org pun pelik knape aku keje kat cni sdgkan gaji ckit tapi bile aku pkir balik aku tahu sebab pengalaman ..YESS!!pengalaman ,ingat senang ke nak dpt kerja kat pejabat ...
baru 18 tahun tapi dah keje office
tapi sdih2 aku terubat jugak sebab malam tu jugak ttiber kawan aku merangkap reporter pd berita kkwan aku yg lain ajak aku pergi THE MINES n FYI aku tak pernaah pergi so mmg smgt btullar...hehe...yelar igt sng ke nak jumpe kkawan ni bile dah habis skola tambah lagi budak2 asrama sbb masing2 duduk jauh2...
dia siap ajak aku lagi tu naik bot dkat the mines

the mines...here i come..

ziera !!best friend ..die nilar yg ajak aku tu...


P/s :  Amalina ,aziera tanye knape ttiber ko baru nak cari kerja mggu ni semua bdak2 nak berhenti da..hehe...sorry ama...tapi die gram sbb die ajak ko gi skola tapi ko kate tak boleh last2 aku jugakk dpt ..hehe..

Comments

Popular Posts