STUDY~STUDY~

Salam semua,
hari ni ttibe pulak dtg mood nak update blog padahal sblum ni hampir kekeringan idea la nak update..hari ni aku nak bgtau kat you all yg aku dpt matrik...*mcm vip pulak kan,tu pun nak bagitau*..hehe..


    Sebelum ni kan aku penah bgtau ape target course aku untuk smbng diploma and aku ckap sc computer..tapi course tu mcm angan aku smate2 je sbb stelah aku dpt  matrik ni ttibe bpak aku bgtau pndapat dia suroh aku ambik matrik tapi lepas matrik nak smbung degree kne apply course farmasi..huhu...

   Alasan bpak aku sebab klau nanti esok2 ade kgawatan ekonomi teknologi tak pnting mcm skrg tapi bidng farmasi baik maju atau gawat ttap pnting...mule2 aku sdih jugak bile bpak aku ckap cam tu sbb sc comp tu kan bnde yg aku mnat tapi aku ikut jugak sebab selalunya ape yg bpak aku plih untuk aku semuanya tak pernah rugi ...kebiasaannya ape yg bpak aku buat untuk masa depan aku x pernah salah so even aku tak minat aku tetap ambik jugak*act bukan tak minat tapi x yakin*

   Tapi aku tetap berkobar-kobar nak belajar balik setelah cuti lama dahlar tanam anggur kat rumah ..isk..isk...*smangat btul budak kechik ni jgn smpai matrik melalak rindu umah*hehe..BTW,rase takut tu tetap menular dlm diri aku ni untuk pergi ke tmpat bru tmbah2 lagi aku dgn bbrapa kwan aku je yg sesat dkat matrik selangor dan hampir satu kelas aku dapt matrik johor sdih tau x ..huhu...

p/s:  baru lepas buat spect bahana duduk rumah mngadap laptop + tv +phone ,tak pasal2 mate rabun almaklumla dah tu je keje aku slame 2 bulan ni..huhu

Comments

Popular Posts