Alhamdulillah....

   Assalamualaikum semua,
   lame jugak kot aku tak update blog ni mungkin lepas result SPM aku keluar aku sedkit terkilan kerana result yg keluar tidak spt yg dijgkakan ...huhu...aku terkilan tetapi aku lagi terkilan pabila melihat ibu aku keluar dari dewan slepas mngetahui aku tidak tersenarai dalam senarai nama pelajar cemerlang SPM..

selama 5 tahun aku bersekolah di sek men 2 peperiksaan sebelum SPM aku berjaya menempatkan diri aku di kalangan pelajar cemerlang dgn mendapat 8A1B bagi PMR dan Jayyid Jiddan bagi SMA ,jadi harapan yg mak aku letakkan atas bahu aku smmgnye besar tapi mungkin ini hanya ujian Allah buat aku...Dan aku yakin bahawa di sebalik ujian ini pasti ada hikmahnya ...

Disebabkan result aku yg tak berapa cemerlang ni jadi agak susah untuk apply universiti kiranya peluang aku lebih kecil ...tapi tatkala aku check result aku di I MAS C U ...
nampak tak gmba tu ..klau tak nampak klik ye..Alhamdulillah ..nilar kursus2 yg aku layak and guess what????aku masih layak untuk ambik course sains komputer..aku ni gile komputer plus giler math so klau mood blaja takde pun aku still boleh masuk ngan math lagi ..bagi aku tu bonus sbb tular aku nak sgt amik sains komputer takpun sains matematik...

p/s: doakan aku ye kawan supaya aku dapat course yg aku suka ni...

Comments

Popular Posts