countdown!!!

OMG!OMG!
COUNTDOWN!!!
EH!EH!Ape ni ttibe jep countdown dahlar blog ni dah mcm tmpat tinggal labah2 ,,yelar bersawang dah..mne tak nyer...well..org 'busy' lah katekan...haha..busy???Ini Semua Poyo...aku nikan penganggur mne mungkin busy..busy buat taik mate adelar..hehe..ok..ni countdown aper????
cube pikir balik aku ni kan dah 18 ,besenyer klau umo 18 ni tgh pning pasal ape time awal2 taun ni even tak masuk skolah pun???korg mesti dah tahu ..btul tak...RESULT SPM!!!kus semangat biler tuk nenek moyang sumer tanye macam mne spm...rase cam nak nangis pun ade...huhu..tapi takpe aku tahu Allah selalu bersama dgn hambaNya yg lemah ini..AMIN...aku mohon sgt pd Allah agar result yg bkal kluar nanti dpt dibanggakan macam ni
HAIH...hopefully..result aku mcm ni lar...doakan aku ye,teman2..hee~..
mcm nilar baru boleh cakap
makan tak kenyang
mandi tak basah
tidur tak lena *tapi aku tido nyenyak jugak....



Comments

Popular Posts